Re: Pocz�tki internetu optycznego w PL

Autor: brak <ktos_at_brak.pl>
Data: Wed 23 Sep 2009 - 14:34:35 MET DST

Tomasz Kruk CZARNET pisze:

> urządzenie na klatke a na pół dzielnicy to przyznasz pewna różnica

> poczytaj moje wcześniej napisane posty w temacie kablówek

> no i proszÄ™
>
> http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=5473&sid=03e5cd6dfd89339891cf761ba9082e5f
>
> pierwszy z brzegu wątek wyjaśnia zagadnienie, a przynajmiej do tego
> stopnia żeby nie wypisywać bzdur o ograniczeniach stawianych przez
> "karte instalowanÄ… na klatce"

Czytam czytam i jakoś nie widzę wyjaśnienia. Możesz je wkleić? Karta
terminująca w CMTS ma max do 50 Mb, jak wiem, że wszyscy abonenci na
klatce są wpięci do jednej karty i pracują na jednej częstotliwości to
według Ciebie nie jest to ograniczenie? Poczytaj trochę zanim zaczniesz
coś komentować. http://pl.wikipedia.org/wiki/Cable_Modem_Termination_System

I spójrz dokładnie na ten wątek i zeskanowany dokument UPC
http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=5035&postdays=0&postorder=asc&highlight=cz%EAstotliwo%B6%E6&start=75

Nadal twierdzisz że nie ma ograniczenia?