Re: Poczštki internetu optycznego w PL

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 23 Sep 2009 - 07:09:30 MET DST

On Tue, 22 Sep 2009 21:03:28 +0200, brak <ktos@brak.pl> wrote:

> Może źle się wyraziłem karta do której są podpinane fizycznie kable od
> modemów na klatce i terminowane na karcie na Jana Pawła w Warszawie a
> pożniej wrzucane do routera.

urządzenie na klatke a na pół dzielnicy to przyznasz pewna różnica

> Jeśli uważasz że znasz się lepiej to nas oświeć jak to jest rozwiązane.

poczytaj moje wcześniej napisane posty w temacie kablówek

> JA bazuje na tym co tu znalazłem juz dawno temu
> http://forum.mediaswiat.pl/viewforum.php?f=1&sid=cfab0b3385378e778dcf3fba7e75eceb

no i proszę

http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=5473&sid=03e5cd6dfd89339891cf761ba9082e5f

pierwszy z brzegu wątek wyjaśnia zagadnienie, a przynajmiej do tego
stopnia żeby nie wypisywać bzdur o ograniczeniach stawianych przez
"karte instalowaną na klatce"

--
Tomek Kruk   CZARNET
http://zdrowepanstwo.pl/ Demokracja jest wtedy,kiedy 2 wilki