Bartosz Feński aka fEnIo <fenio@debian.org> writes:
> " - Wszystko przez burzę, która uszkodziła jeden z serwerów- taką informację
> "Błękitna Linia" TP dostała od techników."
>
> Bez jaj że awaria jednego serwera kładzie na łopatki na dobę usługę dla
> setek tysięcy klientów. Musiałby tam pracować pan Heniek od wymieniania
> tonerów w drukarkach.
>
> Można wiele niedobrego o TPSA powiedzieć, ale aż tak źle chyba nie jest.
Wyglada na to ze tak wlasnie jest.
Autoryzacja w (przynajmniej jednej konkretnej) Neostradzie dzialala
jeszcze przed trzecia po poludniu, pozniej ok. piatej nie dzialala,
przed osma zaczela dzialac. Jesli to bylo to samo uszkodzenie (a nie ma
powodu przypuszczac ze to cos innego), to po prostu oznacza, ze TPSA ma
wlasnie jedna maszynke robiace radiusa czy co to tam dokladnie jest dla
Neostrad (i zapewne takze dla Freedomow itd), i jej pad lub niewydolnosc
uwala wszystkie Neostrady.
Oczywiscie nie nalezy zapominac ze dotyczy to autoryzacji, wiec jesli
ktos juz sie zalogowal, to nie bedzie widzial problemu (maksymalnie
przez dobe, bo po dobie wymuszane jest powtorne logowanie).
Autoryzacja dostepow to nie jest jakies wielkie zadanie, wiec z punktu
widzenia wydajnosci zapewne jedna maszynka (odpowiednia) wystarcza.
Gorzej z niezawodnoscia, takie rzeczy w duzo mniej krytycznych
zastosowaniach robi sie z redundancja.
-- Krzysztof HalasaReceived on Sun Jul 19 21:15:05 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 19 Jul 2009 - 21:40:01 MET DST