Re: Awaria neostrady

Autor: Bartosz Feński aka fEnIo <fenio_at_debian.org>
Data: Sun 19 Jul 2009 - 20:45:58 MET DST

W artykule Pawel Damian napisał(a):

> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6837854,Wielka_awaria_Neostrady__Padl_internet_w_calym_kraju.html
>
> Ktoś może potwierdzić zaprzeczyć ? W kilku firmach jest neo, ale nie mam
> tego jak sprawdzić teraz, a dobrze byłoby wiedzieć czy mam się nastawiać
> na telefony od rana...Jeżeli to prawdziwa informacja, to ciekawe ile
> firm pomyśli o tym, że jednak warto mieć chociażby dsl tp gdzie jest
> jakikolwiek czas reakcji.

" - Wszystko przez burzę, która uszkodziła jeden z serwerów- taką informację
    "BÅ‚Ä™kitna Linia" TP dostaÅ‚a od techników."

Bez jaj że awaria jednego serwera kładzie na łopatki na dobę usługę dla
setek tysięcy klientów. Musiałby tam pracować pan Heniek od wymieniania
tonerów w drukarkach.

Można wiele niedobrego o TPSA powiedzieć, ale aż tak źle chyba nie jest.

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland