Re: problemy z ł

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Sun 05 Jul 2009 - 00:54:34 MET DST

Lukasz Trabinski pisze:

> To jest normalny scenariusz.

Norma to jest pojęcie względne. Dla mnie normalną sytuacją jest to, że
kierownictwo oszczędza na łączu i nie pozwoli płacić 2x więcej za nie
tylko po to, żeby jedno mogło obsłużyć cały ruch. Zamiast tego zwraca
uwagę, że mamy duży procent mniej krytycznego ruchu, który w razie czego
może być nieco zdegradowany. A jak następuje awaria łącza, to to samo
kierownictwo naciska, żeby jak najszybciej coś z tym zrobić, bo są
straty wynikające ze zdegradowania tego mniej priorytetowego ruchu...

--
Sławek Lipowski