Re: Interia.pl, czyżby pierwszy duży portal wypišł się na &TP ?

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Jun 2009 - 23:52:22 MET DST

On Tue, 23 Jun 2009 22:20:27 +0200, Marcin Kocur
<marcin2006@gmail.com.wytnij> wrote:

> No tak, ale to przeszkadza przy grach. Ale ping do onetu z 16 na 50?
> Strona się ładuje? No to czego? Nie ma tu tłumaczenia się.

nigdzie nie jest powiedziane, że całość serwisu ma iść w jeden i ten
sam sposób.

ostatecznie można dla serwerów gier wykupić krajową tepse, czy też
wręcz wstawić je do takiego ATMana (to chyba największy dostawca
posiadający krajowy styk z TP z pingiem nie sugerującym, że leci toto
przez Paryż), w efekcie czego ping do głównego serwisu jest niby
wysoki, a w przypadku gier - niski

--
Tomek Kruk   CZARNET
Już dwa lata temu zażądałem od prezesa państwowej telewizji