Re: Interia.pl, czyżby pierwszy duży portal wypišł się na &TP ?

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 23 Jun 2009 - 22:20:27 MET DST

Osoba DK napisała na pl.internet.polip:

> Nie az tak malo jakby moglo to sie wydawac. Ludzie trafiaja, nawet
> przypadkiem, na rozne fora. Zobacz jakie ogolne marudzenie jest
> ostatnio na forach neostrady z racji tego, ze TP uruchomila
> niedopracowany system, ktory masowo zaczal zmieniac tryb fast na
> interleaved co poskutkowalo wzrostem pingow.

No tak, ale to przeszkadza przy grach. Ale ping do onetu z 16 na 50?
Strona się ładuje? No to czego? Nie ma tu tłumaczenia się.

A tak w ogóle, przy przeglądaniu strony to naprawdę można zauważyć czy
jest 20 czy 50? Ja nie widzę różnicy między hostingiem w kei czy home a
linuxpl.com

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur