Re: netart i niepowazne zachowanie

Autor: Adam Paluch <adam_at_-ext.com.pl>
Data: Tue 02 Jun 2009 - 22:08:11 MET DST

adam@ext.com.pl pisze:
> Pisze tutaj gdyz niestety infolinia netart okazala sie zupelnie
> niepomocna a sprawa jest istotna i pilaca, a ze polip ma magiczna sile
> oddzialywania to przekonalo sie wielu.
>
> Zagranie ze strony netart uwazam za totalnie niepowazne,
> nieprofesjonalne wrecz ... brak slow.
> Ale do rzeczy:
> W piatek o godzinie 16.52 dostalem maile pt. zablokowana domena xxx z
> powodu: negatywna weryfikacja
>
> Maile przeczytalem pare godzin pozniej (wczesniej dostepu nie mialem).
> Zadzwonilem i sie pytam o co chodzi.

> [...]

ciekawych wydarzen ciag dalszy:

Pomimo fanatycznego trzymania sie przez NetArt wlasnego Regulaminu,
niedotrzymali 7 dniowego terminu rozpatrzenia reklamacji. Widac z
zalozenia regulamin ma obowiazywac w 1 strone.
Reklamacja poslana faxem, mailem oraz listem poleconym.
Zobabedzie dalej.

--
Adam Paluch