Re: Co robicie przy takim zgloszeniu na abuse

Autor: Faszczu <faszczu_at_gmail.com>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 10:11:45 MET DST

On 29 Maj, 23:24, " " <p....@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> co do takich regulaminów.
> 1. Mozna je sobie wsadzić w ... :-)  - ale:
>
> Jesli jestes siecia osiedlową to taki regulamin ma sens bo normalni zjadacze
> internetu nie maja pojecia zazwyczaj o niczym oprocz wklepania adresu strony
> i torrenta. I jak im zgodnie ze swoim regulaminem cos wylaczysz zablokujesz
> to tylko grzeczniejsi beda.

Exactly.
Po za tym przed podjęciem jakichś kroków zawsze lubię zadzwonić i
pogadać jak się sprawy mają. Dopiero gdy ktoś jest niemiły i nie
poczuwa się na przykład do rozsyłania spamu pomimo że przez niego
trafiamy na RBL to mogę się powołać na paragraf X i kazać zadzwonić
jak przemyśli swoje zachowanie. Do firm oczywiście mamy inne
podejście.