Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl

Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Sun 17 May 2009 - 10:41:41 MET DST

crazy bejbi wrote:

> co do auth-info to az.pl ma podane jawnie. Niemniej ogólnie obsługa -
> tragedia, po 16. nikt nie odbiera telefonów. A do 16 też dodzwonić się
> to jak na loterii.
> W panelu połowa rzeczy nie działa. Kilka razem dostałem info, że moje
> domeny wygasły itd. Oczywiście żadnego "przepraszamy" czy coś takiego.

Aż tak złych doświadczeń z az.pl nie mam, chociaż raz o mało co nie
straciłem cennej domeny z powodu błędu w ich systemie płatności. Z mojej
strony wyglądało, że płatność KK przeszła, a do nich nie doszłą i
obciążenia karty nie było. Dopiero po paru dniach, wymianie maili i
telefonów sam odkryłem powód problemu.

> Na maile też zapominają odpowiadać ... ogólnie nie polecam, niemniej
> auth-info jest jawnie :)

Auth-info jest jawne, pod warunkiem niekorzystania z ich systemu
promocyjnego.

M.