Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Sun 17 May 2009 - 09:47:16 MET DST

Wemif pisze:

> Nie da się hurtowo wyciągnąć od nich AuthInfo dla wielu domen .pl,
> dla każdej trzeba osobny fax/pismo.

co do auth-info to az.pl ma podane jawnie. Niemniej ogólnie obsługa -
tragedia, po 16. nikt nie odbiera telefonów. A do 16 też dodzwonić się
to jak na loterii.
W panelu połowa rzeczy nie działa. Kilka razem dostałem info, że moje
domeny wygasły itd. Oczywiście żadnego "przepraszamy" czy coś takiego.

Na maile też zapominają odpowiadać ... ogólnie nie polecam, niemniej
auth-info jest jawnie :)

Wojtek