Re: netart i niepowazne zachowanie

Autor: <major256_at_o2.pl>
Data: Tue 12 May 2009 - 00:37:39 MET DST

Kiedyś nie dało się przenieść domeny na nowe konto firmowe z konta
prywatnego bo jakiś błąd wyskakiwał. Mieli to zrobić. Miałem dużo
innych ważniejszych spraw na głowie i przypomniało mi się godzinę
przed wygaśnięciem domeny. Piszę z konsultantem, że chce opłacić...
niech mi ją zarezerwują ponownie tylko bo akurat tak pech chciał
zabrakło mi dosłownie paru groszy na koncie tego dnia, miałem wtedy
tylko gotówkę przy sobie do wykonania przelewu w tym czasie a bank już
zamknięty o tej porze, więc jutro dopiero bym mógł wykonać przelew
ewentualnie teraz wyszedł by niekompletny (nie duża kwota). A płatność
karta kredytową nie wchodziła w gre. Niestety nie da się! Efekt?
Domena wykupiona przez dropped.pl Kur... ale tak dawno mnie wtedy nie
zdenerwował... ci konsultanci mają szczęście, że mieszkają daleko...