Re: Netia - szczyt bezczelności?

Autor: Smok Eustachy <smok_eustachy_at_soplandia.prv.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 14:16:05 MET DST

RoMan Mandziejewicz pisze:
/..../

> - pakiet hostingowy "się wygenerował" w kolejny dzień,

Nie jest dziwne. A kiedy sie miał wygenerować?

> - mail z radosną informacją o wygenerowaniu pakietu hostingowego
> został przez filtry antyspamowe Netii zaliczony jako niespam ale
> dostał aż 4.2 punktu, co zostało przez moje reguły spamu potraktowane
> jako spam i wylądował w koszu;

To znaczy że mają dobry filtr, wazelina dla nich.

na szczęście mam zwyczaj częstego
> przeglądania kosza i już kilkanaście godzin później maila znalazłem,
> - uruchomienie hostingu poszło zadziwiająco sprawnie, choć uzyskanie
> odpowiedzi na stosunkowo proste dwa pytania wymagało przyspawania
> ucha do słuchawki przez niemal godzinę (brakło kilku minut) i
> tłumaczenia pytań trzem kolejnym osobom; trzecia osoba okazała się
> kompetentna,

Bo to pierdoły są nikt normalny nie używa.

> - w poniedziałku na wtorek kończył mi się pakiet na starterze Play -
> doładowałem za 30 PLN - minimalną kwotę jaka daje bonus - 2 GB
> transferu,

I co w związku z tym?

?

> - dzisiaj, środa, ledwie dzień po instalacji - pierwsza awaria. Ręce
> opadają; okazuje się, że awaria jest "masowa"; na szczęście trwała
> krótko - kilka minut.

Bywa. Ciekawe czy w TP czy Netii.

> Do opowiedzenia jest jeszcze inny horror, ale to już z okazji moich
> prywatnych pechów - domowy "serwer" pracujący pod Win98SE, który
> przeżył parę lat SDI i dwa lata DSL TP poległ w konfrontacji z
> oprogramowaniem, które miało umożliwić obsługę PPPoE.

Bo to w ogóle kiepskie jest. Trzeba było reinstal.
/.../

A nie ma wbudowanej? ROTFL.