Re: Pojawia się i znika - czyli Ircnet w TPSA

Autor: Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl>
Data: Sun 19 Apr 2009 - 22:29:43 MET DST

Łukasz Bromirski <welcome@to.hell> writes:

> Hm? Jak sądze, tym razem, da się wystosować nawet zaproszenia imienne ;P

I z gimp.org też ktoś przyjdzie?

Nawiasem mówiąc, pozwolę sobie pospekulować - otóż nie mam pojęcia,
może tam naprawdę jest kontroler botnetu. Ale obecność gimp.org w
czarnej dziurze i pozostawanie tam miesiącami może wg mnie świadczyć
tylko o jednym - tej czarnej listy nikt większy poza ampersandem nie
używa.

  MJ
PS. A jakie piękne pole do insynuacji w stylu "konkurencja w
biznesie"... 8-)