Re: Pojawia się i znika - czyli Ircnet w TPSA

Autor: Łukasz Bromirski <toor_at_127.0.0.1>
Data: Sun 19 Apr 2009 - 20:16:30 MET DST

On 2009-04-19 17:44, Marcin Kuczera wrote:

> no to myślę ze koledzy z TP by się powinni wypowiedzieć jak to
> dokładnie działa i jakie są podstawy do wywalenia kogoś na 997. Ale
> że (wybaczcie) do dyskusji przyłączyło się mase uryniarzy dla których
> IRC to całe życie, to oni mają naprawdę lepsze rzeczy do roboty niż
> się kopać z koniem.

Na PLNOGowej debacie było jasne info - nie ma na razie opcji
powiedzieć jak dokładnie to działa (choć techniczno-sieciową stronę
wyłożył bardzo dokładnie Konrad) i skąd są dane (część klauzul etc).
Jak będzie można - powiedzą. Też nie bardzo wydaje mi się to
transparentne, ale tyle wtedy koledzy powiedzieli.

Zamiast pisać tu po raz kolejny 'skandal!' koledzy zainteresowani
powinni uderzyć bezpośrednio do twórców/administratorów systemu.
Chyba nie trudno znaleźć dane kontaktowe.

Ale łatwiej jest karmić i karmić...

Krakersa? :P

--
"Don't expect me to cry for all the     |               Łukasz Bromirski
  reasons you had to die" -- Kurt Cobain |    http://lukasz.bromirski.net