Re: Pojawia się i znika - czyli Ircnet w TPSA

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_usun-to.leon.pl>
Data: Sun 19 Apr 2009 - 17:44:45 MET DST

Łukasz Bromirski wrote:

> Myślę sobie, że insynuowanie (jak słusznie Szymon napisał) co do
> konkretnych osób, że mają w utrzymywaniu botnetów schowanych za
> serwerami IRC interes i niekoniecznie na grupie publicznej muszą się
> do niego przyznawać, było po prostu trochę niegrzeczne - bo za daleko
> idące. My 0.02 boliwijskich czegoś-tam.

było by i owszem, gdybym to w konkretną osobę skierował.
Moje stwierdzenie było bardzo ogólne, ale nagle zrobił się raban ;-)

> TP ma skądś dane że tam jest 'coś', ludzie od serwerów mówią że nie
> mają - no i teraz pytanie czy publiczna dyskusja moja, Twoja i paru
> innych osób z polipa, które ani tych serwerów nie obsługują, ani nie
> pracują w TP w dziale bezpieczeństwa sieci coś da. Bicie piany jest
> może i fajne, ale mało produktywne ;P

no to myślę ze koledzy z TP by się powinni wypowiedzieć jak to dokładnie
działa i jakie są podstawy do wywalenia kogoś na 997.
Ale że (wybaczcie) do dyskusji przyłączyło się mase uryniarzy dla
których IRC to całe życie, to oni mają naprawdę lepsze rzeczy do roboty
niż się kopać z koniem.

Marcin