Re: Netia - szczyt bezczelności?

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 13:57:59 MET DST

Hello Smok,

Saturday, April 18, 2009, 12:55:37 PM, you wrote:

> Złudzenie. Się zrobiło i już.

Jasne. Się wygłosiło przez telefon pustą deklarację. Się obiecało
uruchomienie hostingu alę się nie wygenerowało automagicznie. Się
zgłosi do odpowiedniego działu i się zgodnie z wszelkimi procedurami
dalej będzie doprowadzało OMC klienta do skrajnego wkurwienia.
Macki opadają. Usługa, która da się on-line uruchomić dla każdego
klienta z ulicy w minutę jest nie do uruchomienia dla klienta, który
podpisał umowę.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl