Re: Netia - szczyt bezczelno?ci?

Autor: Tomasz Lemiech <szpajder_at_staszic.waw.spamy-won.pl>
Data: Fri 17 Apr 2009 - 09:23:15 MET DST

Tomasz Kruk CZARNET <futszak@gmail.com> wrote:
> ja tam nie miałem tyle cierpliwości, a chodziło o zwyczajne
> zwiększenie prędkości DSLa.
> chciałem zwiększyć, oczywiście trzeba zrobić wywiad, srał pierdział,
> czekanie, czekanie, czekanie, wywiad negatywny, pytam sie gościa, czy
> jak przeniose tego DSLa bliżej centrali (tu podaje lokalizacje) to się
> da, a ten mi że to znowu trzeba robić wywiad

Taka uroda tej "przestarzałej technologii", jak sam to kiedyś nazwałeś
:) Wolałbyś, żeby Ci zrobili tak jak robią z Neostradą? Tzn. mówisz
"chcę 6 Mbps", handlarz mówi "ależ proszę", podłączają, a modem na to,
że jest mu bardzo przykro, ale on nie jest w stanie zsynchronizować się
na tę prędkość na tym drucie. I w efekcie przez jakiś czas nie masz
ani większej prędkości ani mniejszej, bo po prostu nic nie działa.

--
Tomasz Lemiech
RLU#189399