Re: Netia - szczyt bezczelnoœci?

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 23:11:10 MET DST
Message-ID: <rg7fu4dh88uq3mip2qsu96l5vk9rkbd4ql@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Thu, 16 Apr 2009 18:43:09 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

>>> Ale sami sobie w stopę strzelają, bo klient w końcu ucieknie
>>> i będzie siał niezadowolenie po znajomych.
>> Albo na grupach dyskusyjnych :P
>A jak się zdenerwuje, to i prasę zainteresuje sprawą...

...i wtedy sprawa w magiczny sposób się rozwiąże...

ja tam nie miałem tyle cierpliwości, a chodziło o zwyczajne
zwiększenie prędkości DSLa.
chciałem zwiększyć, oczywiście trzeba zrobić wywiad, srał pierdział,
czekanie, czekanie, czekanie, wywiad negatywny, pytam sie gościa, czy
jak przeniose tego DSLa bliżej centrali (tu podaje lokalizacje) to się
da, a ten mi że to znowu trzeba robić wywiad

na to ja, żeby pocałowali mnie w nos, ide do konkurencji, bo o ile
papiurki muszą być w porządku,o tyle takie sprawy jak zwiększenie
prędkości załatwia się na telefon
Received on Thu Apr 16 23:15:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Apr 2009 - 23:40:01 MET DST