Re: blokada gimp.org-reklamacja?

Autor: Menel <menel13.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 26 Mar 2009 - 23:04:42 MET

Tomasz Kruk CZARNET <futszak@gmail.com> napisał(a):

> blokuje.
>
> moje reklamacje (wpisywane w eboku) s=B1 regularnie odrzucane ze
> wzgl=EAd=F3w formalnych "powinien pan wpisac tam gdzie awarie", a potem
> "tu gdzie awarie to nie bo nie ma pan braku synchronizacji modemu"

Złożyłem reklamację ustnie na infolinii.Miła pani z pięć razy się
konsultowała ale:
1. przyznała,że adres jest blokowany(oczywiście dla mojego dobra)
2. podała adres mirrora strony(http://www.gimp.linux.pl)
3. po wielokrotnym upewnianiu się przyjęła reklamację
Więc grzecznie czekam na list(papierowy).