Re: blokada gimp.org-reklamacja?

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 25 Mar 2009 - 12:26:04 MET

On Mon, 16 Mar 2009 23:16:41 +0100, Michal Jankowski
<michalj@fuw.edu.pl> wrote:

>Bardzo nieladnie klamac. Wiem, ze to nie wina tej pani, ale...

moje reklamacje (wpisywane w eboku) są regularnie odrzucane ze
względów formalnych "powinien pan wpisac tam gdzie awarie", a potem
"tu gdzie awarie to nie bo nie ma pan braku synchronizacji modemu"

jak ja sie ciesze ze zmiany dostawcy, nikt mi gimpa nie blokuje, nikt
mi nie każe podpisywać umowy na 10 lat wraz z wielomiesięcznym
oczekiwaniem "aż wszyscy odpowiedni ludzie pospiszą odpowiednie
dokumenty celem pociągnięcia 10m światłowodu", nikt mi nie odrzuca
reklamacji "bo pan źle zaznaczyłeś komórke a ja nie mam możliwości
przesłania zgłoszenia do innego działu"