Re: super Dialog Telecom

Autor: DK <cnok_at_WYTNIJTOsiec.wroclaw.pl>
Data: Tue 24 Mar 2009 - 18:55:26 MET

Użytkownik icek2 napisał:

> druga sprawa, skoro juz zaczeli :)
> czy ich oferta DSL 8 - która wprowadza błąd, nie powinna trafić do UOKiKu?
> DSL 8 - według mnie, wskazuje na łącze DSL o przepustowosci 8 MBit
> tymczasem jest to 4 MBit a 8 Mbit wieczorem/w nocy
> czy to nie jest oszukiwanie klienta? w reklamach nie ma o tym mowy o
> czasowości pasma - tylko DSL 8 - info o tym jest w regulaminie, nawet
> nie w umowie, reklamy milcza na ten temat

Tez mnie sie nie podoba nowe nazewnictwo Dialogu i rzeczywiscie moze
wprowadzac w blad, ale parametry sa jak najbardziej w cenniku a nie w
regulaminie:
http://www.dialog.pl/cms/upload/cennik_uslugi_internetowe_ind-d3115.pdf
punkt 5. Opisy uslug. Wiec pod tym wzgledem nie ma sie do czego
przyczepic (jak najbardziej mozna przyczepic sie w kwestii reklam).

pozdr.