Witam,
dzisiaj aż krew mi podskoczyła,
może poradzicie co moge zrobić w takiej sprawie..
Dialog zmienia regulamin, klienci im rezygnują, przechodzą do nas
ludzie biorą pakiety rozne, czesc przechodzacych bierze 4 Mbit
i dzisiaj przyszedł klient, który powiedział, że na infolinii dialogu
powiedzieli mu, ze my nie mozemy tyle dawac, ze na pewno będzie mniej
niz 4 Mbit
wiem, to laska która ma 5zł na godzine, ale to nie pierwsze takie info
ze strony infolinii dialogu
druga sprawa, skoro juz zaczeli :)
czy ich oferta DSL 8 - która wprowadza błąd, nie powinna trafić do UOKiKu?
DSL 8 - według mnie, wskazuje na łącze DSL o przepustowosci 8 MBit
tymczasem jest to 4 MBit a 8 Mbit wieczorem/w nocy
czy to nie jest oszukiwanie klienta? w reklamach nie ma o tym mowy o
czasowości pasma - tylko DSL 8 - info o tym jest w regulaminie, nawet
nie w umowie, reklamy milcza na ten temat
dajemy klientom 10 Mbit w nocy i do głowy mi nie przyszło
by reklamować taki produkt jako Internet 10 Mbit
jak widać, dialog moze.
-- pozdros icekReceived on Tue Mar 24 17:30:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 24 Mar 2009 - 17:40:01 MET