Re: Wie ktoś co się dzieje między AC-X i PLIX ?

Autor: Łukasz Bromirski <welcome_at_to.hell>
Data: Thu 05 Mar 2009 - 17:41:34 MET

On 2009-03-05 13:18, robert jakub wrote:

> zaraz, mowimy o Operatorach, czy o home office? nawet w domu mam sprzet
> ktory moze przyjac calkiem wiecej prefiksow... ale rozumiem, ze ktos
> moze chciec wykorzystac sprzet enterprise/ME do swiadczenia uslug do
> ktorych nie byl przeznaczony ((-;

No, wystarczy zajrzeć na parę grup żeby zobaczyć jak wiele osób
przekonuje wszystkich innych, że jak przełącznik ma 12k prefiksów max
to będzie dobry do BGP 'tylko się przytnie'. A przy okazji, mamy taką
ofertę na popularnym portalu gdzie akurat taki mamy do sprzedania... ;P

Dużo, dużo sieci w Polsce tak właśnie działa. Na koniec to producent
jest be. No i świat też. I sznurówki. Ale to rzadziej ;P

--
"Don't expect me to cry for all the     |               Łukasz Bromirski
  reasons you had to die" -- Kurt Cobain |    http://lukasz.bromirski.net