Re: Wie ktoś co się dzieje między AC-X i PLIX ?

Autor: robert jakub <robert_at_radiomaryja.org.pl>
Data: Thu 05 Mar 2009 - 13:18:06 MET

On Thu, 05 Mar 2009 11:37:42 +0100, Sied@r wrote:

> Icek jakieś mętne tłumaczenie.
> Wątpliwe aby ktoś odbierał sesje eBGP na takim sprzęcie, bo to już było
> ryzyko nie tego co wysyła tylko tego co odbiera.

  zaraz, mowimy o Operatorach, czy o home office? nawet w domu mam sprzet
  ktory moze przyjac calkiem wiecej prefiksow... ale rozumiem, ze ktos
  moze chciec wykorzystac sprzet enterprise/ME do swiadczenia uslug do
  ktorych nie byl przeznaczony ((-;

> Aczkolwiek wyobrażam sobie, że można takie sesje postawić przy 1-2
> operatorach. (jeden default GW + sesja do PLIX).
> Licząc na to, że faktycznie prefiksów nie przybędzie - ale to ryzyko
> klienta (lub powziętej jak wspomniałeś koncepcji)

  aaah, przypomina mi sie jeden klient, ktory chcial aby nie wysylac do niego
  update'ow BGP... ani bron Cie robic "clear ip bg nei ... soft" ((-;

-j.