Re: Wie ktoś co się dzieje między AC-X i PLIX ?

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Thu 05 Mar 2009 - 11:10:49 MET

> proste rozwiniecie macra to 30k prefiksow... Bardzo Grozny Protokol ma
> to do siebie, ze czasem mozna nie rozglaszac wszystkiego co mozna,
> aby sterowac wysyceniem danego linku...
>
> jednakze: 18k (wspomniane w ktoryms z poprzednich postow) < 30k
(rozwiniecie
> makra)
>
> teoretycznie, PLIX ma potencjal na +- 40k prefiksow. praktycznie w
chwili
> obecnej jest to 8k.

w mojej ocenie brakuje jasnego okreslenia ile maksymalnie.

Wyobraz sobie, ze sa mali operatorzy co maja np. sprzet co ma maksymalnie
mozliwosc przyjecia 24 k prefixow. I nagly chwilowy wzrost 8k do 30 k
powoduje, ze cos nawali. Rozumiem 100% zapas na wyrost ale z innymi tez
trzeba sie liczyc

Nie mozna oczekiwac od innego opratora, ze nagle zacznie przyjmowac
niewiadomo co bo moze sie okazac, ze stoi na przeszkodzie sprzet lub jakas
koncepcja, ktora nie jest jawna a blokuje ;)

Icek