Re: Wie ktoś co się dzieje między AC-X i PLIX ?

Autor: mryf <mflaszczynski_at_orange.pl>
Data: Tue 03 Mar 2009 - 08:35:14 MET

On 3 Mar, 06:32, "Michal" <mic...@nospam.me.interia.pl> wrote:

> Czy np 200% obecnej ilosci prefiksow to jest limit niedorzeczny, czy
> "dorzeczny"?

Ok, prefix limit ustawiony w miarę racjonalnie, _chwilowy_ wzrost
liczby ścieżek i przez parę godzin brak reakcji (sprawdzenia czy już
wszystko ok by podnieść sesje) to jest dorzeczność czy
niedorzeczność?
Z tego co pamiętam to podczas podpinania ostatniego dużego klienta
prosili o zwiększenie prefix limit na 20k?

> Mysle, ze warto by znac tez wersje drugiej strony, nie tylko
> rycerzanabialymkoniu PLIXa.

> Mysle, ze o to nalezy zapytac kogos z PLIXa.

Masz styk z PLIXem? To sobie sprawdź ;-)