Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: <vovcia_at_gmail.com>
Data: Sat 28 Feb 2009 - 05:30:21 MET

On 16 Lut, 00:33, ru <toruv...@gmail.com> wrote:
> Wnioskuję jednak o zakończenie *tego* wątku.

Przepraszam - ale mam jeszcze pewną kwestię przez nikogo nie poruszoną
a dość istotną jeżeli chodzi o "sedno" sprawy.

Otóż serwer esr.rootnode.net nigdy nie był kontrolerem jakiegokolwiek
botnetu przez IRCa. Nigdy. Żaden.

I powyższe przedstawiam jako *fakt*.

To jak mamy w takim razie rozumieć wypowiedzi kompetentnych
przedstawicieli TPSA o magicznym wprost poziomie skuteczności ich
rozwiązań?

Bo ja na przykład jak sobie ściągnąłem ze strony firmy zaprzyjaźnionej
ze wspomnianą w wątku partnerską firmą zajmującej się wykrywaniem ZŁA
w internecie ich megasuperultrapro zestaw reguł do snorta, to okazało
się że alfabetaekstra reguły bleeding edge mówią że jestem strasznie
złym gościem tylko dlatego,że mam serwer IRCa? *TYLKO* dlatego?

Oczywiście, rozumiem, TPSA ma inny poziom abstrakcji i mój krzywy łeb
tego nie zrozumie... Oni tam robią takie rzeczy że makabra.

Tylko że esr.rootnode.net nigdy nie był kontrolerem jakiegokolwiek
botnetu przez IRCa. Nigdy. Żaden.

A kompetentni przedstawiciele TPSA mówili o wielkiej aktywności, potem
o spadku ale o dalszej wielkiej aktywności.

Ach, i ten mechanizm... odblokowywania. Coś w nim nie działa.

Miałem przez... Niech spojrzę... Poniedziałek, 5 stycznia 2009.
Zablokowane wejście/wyjście czegokolwiek IRCowego. I nie wyłączyła się
blokada w ciągu tygodnia, ani dwóch. I dopiero interwencja Marcina
pomogła.

O co chodzi?

Proszę o *ludzką* odpowiedź.

Vladimir Mitiouchev