Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: ru <toruvinn_at_gmail.com>
Data: Mon 16 Feb 2009 - 00:33:17 MET

On Feb 15, 11:47 pm, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
<maciej_...@tpsa.waw.pl> wrote:
> A co w tym wszystkim miałaby robić prokuratura? Czy w  jakiejś ustawie
> zapisano, że nie wolno Ci routingo do tpnetu zaknąć?
Sądzę, że możnaby się pokusić o wyrównanie szkód (*komercyjny* portal
nie był x czasu dostępny). Nie jestem prawnikiem, ale sądzę, że coś by
się tam znalazło na to - skoro można karać wykonawcę remontu chodnika
za brak dostępu do sklepu...

Wnioskuję jednak o zakończenie *tego* wątku.

Pozdrawiam,

--
ru