Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Thu 26 Feb 2009 - 19:10:46 MET

On Thu, 26 Feb 2009 18:18:58 +0100, "Icek" <icek@do.pl> wrote:

>czyli szukasz jelenia co za 400 zlotych da Ci sygnal i zestaw lacze
>najlepiej w pasmie licencjonowanym ??

aj tam od razu szuka jelenia. przecież wiadomo że skoro chce mieć
tanio to będzie musiał sporo zrobić sam i zakładam że jest na to
przygotowany, zresztą nie widzę innej możliwości

ja osobiście się szykuje do takiego odbioru, i technik z tej sieci był
lekko zdziwiony, że wizja lokalna była naprawde formalnością (był
przygotowany na biegalnie z lornetką), bo mnie interesowało czy będzie
którędy przecisnąć mój kabel z dachu do miejsca, gdzie się kończy ich
światełko

>I to mnie wlasnie wkurza u niektorych. Dac wszystko, najlepiej za darmo a i
>tak beda narzekac, ze za wolno.

przesadzasz