Re: speedtest.net i moje spostrzezenia

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Mon 16 Feb 2009 - 20:39:31 MET

> Możesz też oczywiście przestawić firmę i zamiast świadczyć usługi
operatorskie
> poświęcać czas na udowadnianie, że nie jesteś wielbłądem. Nie byłbym
jednak
> taki pewien, że to cokolwiek da w przypadku gości którzy i tak wiedzą
lepiej.
> Sorry, ale jak klient zakłada, że speedtest prawdę mu powie a Ty go
> okłamujesz, to możesz stanąć na rzęsach -- tracąc przy tym kupę czasu --
> a i tak go nie przekonasz. Znacznie prościej i zdrowiej jest ustalić jasną
> [...]

nie no OK, ale ja znalazlem rozwiazanie na takich. Wszystkie powyzsze
informacje spisane w jakims niezaleznym miejscu.

Klient czyta. Jak nie wierzy to ch.. mu w pupe. Ale moze przeczyta i da
wiare. Dlatego bylo pytanie czy ktos juz moze zebral materialy w jakiejs
zjadliwej dla laika formie w jakims miejscu ;)

Icek