> > znaqczy mamy stracic klienta ?
>
> Możesz też oczywiście przestawić firmę i zamiast świadczyć usługi
operatorskie
> poświęcać czas na udowadnianie, że nie jesteś wielbłądem. Nie byłbym
jednak
> taki pewien, że to cokolwiek da w przypadku gości którzy i tak wiedzą
lepiej.
> Sorry, ale jak klient zakłada, że speedtest prawdę mu powie a Ty go
> okłamujesz, to możesz stanąć na rzęsach -- tracąc przy tym kupę czasu --
> a i tak go nie przekonasz. Znacznie prościej i zdrowiej jest ustalić jasną
> zasadę: kupujesz pan 12 Mb/s mierzone stąd dotąd, jeśli się nie podoba, to
> proszę szukać operatora który gwarantuje pasmo po całości Intenetu, życzę
> powodzenia i krzyżyk na drogę.
nie no OK, ale ja znalazlem rozwiazanie na takich. Wszystkie powyzsze
informacje spisane w jakims niezaleznym miejscu.
Klient czyta. Jak nie wierzy to ch.. mu w pupe. Ale moze przeczyta i da
wiare. Dlatego bylo pytanie czy ktos juz moze zebral materialy w jakiejs
zjadliwej dla laika formie w jakims miejscu ;)
Icek
-- www.StareGry.pl - Najwiekszy polski serwis o tematy ce starych gierReceived on Mon Feb 16 20:45:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 16 Feb 2009 - 21:40:01 MET