Re: speedtest.net i moje spostrzezenia

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Feb 2009 - 10:09:56 MET

On 16.02.2009, Icek <icek@do.pl> wroted:

> i jak odpisze tak klineotiw to dostane "wiedzialem, ze jestesie z dupy
> operator bo ja wiem, ze jest cos takiego"
[...]
> znaqczy mamy stracic klienta ?

Możesz też oczywiście przestawić firmę i zamiast świadczyć usługi operatorskie
poświęcać czas na udowadnianie, że nie jesteś wielbłądem. Nie byłbym jednak
taki pewien, że to cokolwiek da w przypadku gości którzy i tak wiedzą lepiej.
Sorry, ale jak klient zakłada, że speedtest prawdę mu powie a Ty go
okłamujesz, to możesz stanąć na rzęsach -- tracąc przy tym kupę czasu --
a i tak go nie przekonasz. Znacznie prościej i zdrowiej jest ustalić jasną
zasadę: kupujesz pan 12 Mb/s mierzone stąd dotąd, jeśli się nie podoba, to
proszę szukać operatora który gwarantuje pasmo po całości Intenetu, życzę
powodzenia i krzyżyk na drogę.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing