Re: speedtest.net i moje spostrzezenia

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 17:48:51 MET

Icek pisze:

> inne miasta podobnie. Czy to nie jest jawne oszukiwanie ludzi?
>
> Moze jakis duzy operator podjalby sie wystawienia lacza na takie testy dla
> speedtestu aby wyniki byly wiarygodne ?

zastanawiałem sie kiedyś kto może być serwerem w speedteście i w
regulaminie ich na stronie jest, że trzeba mieć łacze do internetu
minimum gigabitowe (nie było chyba mowy ile musi być wolnego :)

niemniej w Polsce na łączach gts/exatel spokojnie miałem kilka razy
licznik przekręcony. Głównie testowałem na Bydgoszcz, Lublin, Warszawa,
Wrocław.

wojtek