Re: http://www.tp.pl/ - zenujacadostepnosc

Autor: markooff <ghfd_at_no-spam.free>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 13:30:43 MET

Camis pisze:

> Ahaha, bezawaryjne dzialanie i TP? NO WAY. Zawsze cos maja namieszane w
> systemie, ostatnio dowiedzialem sie ze mialem przez 2 lata na swojej lini
> numer 'widmo'... Moglem przez ten czas dzwonic za free itp..

Zdarza sie, nie powiem.

Ale pokaz mi firme na rynku telekomunikacyjnym ktorej sie takie wpadki
nie zdazaja :) (ze juz nie wspomne o wiekszosci tzw. operatorow BSA,
ktorzy notorycznie "gubia dokumenty/dane itp" dziekiczemu umowy
zawierane z nimi potrafia miec rekordowe czasy realizacji).

Zastanawiam sie tez czy bardziej zalujesz tego ze TPsa sie pomylila w
obsludze Twojego lacza, czy tego ZE TY o tym fakcie
nic nie wiedziales ?? :) :D

Pozdrawiam