Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 13:30:32 MET

Użyszkodnik APR napisał:

> Po co wiec powstaja projekty wojewodzkich sieci szerokopasmowych
> skoro jest tak dobrze?

Jak na razie ZTCW żaden 'projekt' nie dotarł jeszcze nawet do fazy studium
wykonalności, zatem nie wiadomo, czy w ogóle coś z tego będzie.

> W takim razie tez nie powinny powstawac skoro do programu POIG
> dzialanie 8.4 zadna miejscowosc sie nie kwalifikuje.

Moment - na sieci wojewódzkie to było działanie 8.3. Darliśmy mordy, że
beneficjentami mogą być wyłącznie uczelnie, JST albo kościoły i związki
wynaniowe, sam zacząłem się interesować, jak się zakłada kościół :> No to
pojawiło się 'dla ISP' działanie 8.4 skonstruowane tak, a nie inaczej :/

--
Ślązak