Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: andzio <andzio_spam_xl_at_wp.pl>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 11:22:39 MET

futszaK pisze:

> a nie mówiłem że cały ten śmieszny projekt to jakieś nieporozumienie ?
>
> a za chwile pojawi się projekt dla dużych firm "bo małe nie
> wykorzystały przyznanych im pieniędzy u trzeba coś z nimi zrobić bo
> przepadną"

Jakbys futszak zgadl :)
Cyt:"
Władza Wdrażająca Programy Europejskie
działając z upoważnienia Instytucji Zarządzającej -- Ministerstwa Rozwoju
Regionalnego oraz Instytucji Pośredniczącej -- Ministerstwa Spraw
Wewnętrznych i Administracji informuje o
zamknięciu naboru ciągłego
z dniem 30 stycznia 2009 roku (data wpłynięcia dokumentów do WWPE)
w ramach:
PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA 2007-2013
Priorytet 8 -- Społeczeństwo informacyjne -- zwiększanie innowacyjności
gospodarki
Działanie 8.3. -- Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -- eInclusion
Działanie 8.4 -- Zapewnienie dostępu do Internetu na etapie "ostatniej mili"
"
Czyzmy projekty zostaly zakonczone? - moze kasa sie skonczyla :)
ps. Info z
http://www.wwpe.gov.pl/index.php?params[section_id]=24&params[category_id]=206
Data publikacji 26.01.2009

:P