Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: <p.pat_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 26 Jan 2009 - 22:34:03 MET

andzio <andzio_spam_xl@wp.pl> napisał(a):

> Sami wypelnialismy ankiety ITTI (skrupulatnie :)) i zobacz Ty ze
> oficjalnie w projektach WSS, w miescie w ktorym dzialamy i od 6 lat mamy
> swoja rozbudowana siec swiatlowodowa, to wg tych projektow nawet TPSA
> nie ma sieci :). Mamy u siebie kompletne wykluczenie cyfrowe choc na 10
> tys mieszkancow podpietych jest prawie 2500 abonentow :) Czy to nie
> wydaje sie dziwne? Przypominam ze WSS moga powstac tylko w miejscach
> gdzie nie ma infrastruktury (czyli defakto na terenie bialych plam). A
> jakims cudem jednak planuja inwestycje u nas. To te plamy sa wywabiane
> [...]

wierzycie ze to wszytsko jest az takimi nicmi szyte?
ja bardziej zwale to niekompetencje, a nie celowe działanie pod tspa.
gdyby bylo celowe nie pojawily by sie np przetargi na czestotliwosc wimaxowe
dla samorzadów - przeciez nie beda oni a tpsa tych sieci budowac :-)

moze ma jakas Pani za biurkiem jeszcze w pamieci projekt Interentu dla ściany
wschodniej :-)i uwala wszytsko co na wschodzie :-) bo projekt przeciez byl
hhee