Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: andzio <andzio_spam_xl_at_wp.pl>
Data: Mon 26 Jan 2009 - 20:44:02 MET

APR pisze:
> Obudziles sie?
> Wiele osob i od przynajmniej miesiaca zna doskonale temat.
> Wladza Wdrazajaca Programy Europejskie i MSWiA opiera
> sie na inwentaryzacjach zrobionych pod katem wojewodzkich
> sieci szerokopasmowych ktore beda w kazdym wojewodztwie.
> Sieci te sa robione pod TPSA i wedlug zalecen TPSA.
> Aby wiec TPSA nie stracila tam klientow a po wybudowaniu
> nowych odcinkow miala zapewnionych nowych klientow
> wykonano inwentaryzacje tak jak wykonano. Dlaczego?

Sami wypelnialismy ankiety ITTI (skrupulatnie :)) i zobacz Ty ze
oficjalnie w projektach WSS, w miescie w ktorym dzialamy i od 6 lat mamy
swoja rozbudowana siec swiatlowodowa, to wg tych projektow nawet TPSA
nie ma sieci :). Mamy u siebie kompletne wykluczenie cyfrowe choc na 10
tys mieszkancow podpietych jest prawie 2500 abonentow :) Czy to nie
wydaje sie dziwne? Przypominam ze WSS moga powstac tylko w miejscach
gdzie nie ma infrastruktury (czyli defakto na terenie bialych plam). A
jakims cudem jednak planuja inwestycje u nas. To te plamy sa wywabiane
dla jednych i ponownei plamione dla drugich czy jak? Widac dobrych
"wybielaczy" ktos uzywa :P.

Nie sadzilem ze tak szybko beda wykryte moje intencje, ale niestety nie
moge jeszcze podac wszystkich szczegolow. W kazdym razie jak juz
niektorzy piszacy na maila prawidlowo zauwazyli - TAK chodzi wlasnie o
zablokowanie projektu WSS. Ewentualnie co nam tez nie przeszkadza, o
odblokowanie 8,4. Co zrobia mi to "wisi".
Jak dostane oficjalna odpowiedz z ministerstwa to obiecuje ze rozpisze
na czym stanelo i co udalo sie osiagnac. Z gory tez dziekuje osobom
wspierajacym cala inicjatywe.

pozdrawiam;

--
Andrzej Banach