Re: MetroEth w TP

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Jan 2009 - 09:26:55 MET

On Sun, 25 Jan 2009 17:09:33 +0100, andzio <andzio_spam_xl@wp.pl>
wrote:

>NIE :)
>2320zl netto przy umowie na 3 lata - nie ma znaczenia gdzie odbior.

czyli dobrze handlowiec mi prawił, że nie ma możliwości ZMNIEJSZENIA
KOSZTÓW poprzez własny odbiór, zaś łącza kosztującego 232zł za megabit
nie da się uczciwie odsprzedawać klientom końcowym (zakładając 80%
marże i 20 krotny overbooking)

niech mi ktoś teraz powie, gdzie są te tanie megabity w TP o których
tyle się słyszy ?