Re: MetroEth w TP

Autor: andzio <andzio_spam_xl_at_wp.pl>
Data: Sun 25 Jan 2009 - 17:09:33 MET

futszaK pisze:

> czy są mi w stanie przy 20 megabitach dać cene 100zł netto miesięcznie
> za megabit przy własnym odbiorze (nie interesuje mnie jak się ta
> usługa nazywa, byleby było symetrycznie), czy też szkoda mojego
> cennego czasu na zawracanie sobie głowy &TP ?

Napisze tylko tak:
W naszym przypadku nie bylo znaczenia czy odbieramy wlasnym swiatlem z
centrali, czy ciagna nam swiatlo do serwerowni oddalonej o 1,5km. Oplata
instalacyjna narzucona byla odgornie, abonament tez.
Ale na poczatku i tak odbieralismy to sami, gdyz zalezalo nam na czasie,
a jak wiadomo inwestycje w tp trwaja nieskonczenie dluuugo.

A wracajac do pytania:
NIE :)
2320zl netto przy umowie na 3 lata - nie ma znaczenia gdzie odbior.

--
Andrzej Banach