Re: Jak chodzi netia jeśli chodzi o łącza operatorskie ?

Autor: <aalf_at_gazeta.pl>
Data: Wed 14 Jan 2009 - 21:23:37 MET

> nawet nie powiadomili mnie mailowo ani telefonicznie.
o planowanych pracach tez im sie zapomina

> pod numerem telefonu który podał mi dzisiaj opiekun biznesowy zgłosila
> się automatyczna sekertarka :(.
to my mielismy lepiej - ktos sie zglaszal - ale pi..tlumaczyl jak
automatyczna sekretarka w kolko to samo, a tel bezposrednio do noc czy ca -
pracujemy nad skomplikowanym problemem, diadnozujemy diagnozy diagnostyczne
i poinformujemy o wynikach
wiec taniej i mniej nerwow bylo sekretarke posluchac ;P

aaa i co wazne - oddzwonienie w celu potwierdzenia czy usluga dziala
odbywalo sie najczesciej /o ile wogole/ nastepnego dnia roboczego /czyli jak
piatek wypadl to w poniedzialek/