Ja mam rózne doświadczenia, w większości niezbyt pozytywne. Kiedyś(5 lat
temu) braliśmy Frame Relay i raz wylączyli mi łącze z powodu DDoS (ja
byłem źródłem) nawet nie powiadomili mnie mailowo ani telefonicznie.
Zablokowali całkowicie!. Łącze było biznesowe i płacilismy dużo kasy
więc chyba powinni poinformować tym bardziej, że łącze było do dalszej
odsprzedaży. Trudny support i zgłaszanie usterek - brak kontaktu. Przy
uruchamianiu łącza na ethernecie (100Mb) po bgp brak jakiegokolwiek
wsparcią "in realtime" - tylko mailowo :(. Trudny kontakt- nie ma z kim
pogadać na tematy techniczne. Dzisiaj też mieli problemy - nawet
ślimaczył im się portal netia.pl. Nie mogłem dodzwonić sie na support, a
pod numerem telefonu który podał mi dzisiaj opiekun biznesowy zgłosila
się automatyczna sekertarka :(.
Pozdrawiam J.K.
Received on Wed Jan 14 20:50:06 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 14 Jan 2009 - 21:40:03 MET