Re: Jak chodzi netia jeśli chodzi o łącza operatorskie ?

Autor: Wiesław Żurek ...::: zVID :::... <admin_at_zvid.net>
Data: Wed 14 Jan 2009 - 17:10:15 MET

gumis pisze:
> Swego czasu klienci raczej rezygnowali z neti z powodu jakiś problemów w
> ich szkielecie.
> Poprawiło się ? Ma ktoś powyżej 50mbit i może pochwalić się jak łącze
> działa ?
> Support działa jak należy w razie jakiś problemów ?
> ~3-4 lata temu mieliśmy netie i było ok. Teraz myślimy nad kolejnym
> łączem i netia jest jednym z kandydatów (więc bgp)
> Rejon Śląsk.
> pzdr
> TG

Vitam.

Do niedawna mieliśmy od nich grubo ponad 300 Mbit i po tym co widzę w
adresie to chyba mieliście je razem z nami.
Działanie było całkiem poprawne, ale z tego co do mnie dotarło to
przegrali pod koniec 2008r z powodu ceny.
Suport nie robił większych problemów w pilnych sprawach, gorzej było z
błahymi, tutaj czas był gorszy, ale do przeżycia.

--
Wiesław Żurek
Sieci IP i CATV (LAN, MAN)