Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Jan 2009 - 20:57:52 MET

On 10.01.2009, Tomasz Piłat <poncki-NOSPAM-USUN@irc.pl> wroted:

> Grzegorz! Błagam, bez takich porównań. Skupmy się na rzeczywistości,
> która wygląda tak jak wygląda, niezależnie od tego co piszą
> "tpsa-bashing-kids" :)

To jest dobra analogia. Nie zabieraj siÄ™ do obrony, bo nie atakujÄ™.
Odpowiadałem po Twoim liście tylko dlatego, że ten napisany przez ru
na Google Groups jakoś nie dotarł do mojego serwera. Chodzi o to, że
sformułowania "Wielkiemu Bratu przybyło nowe narzędzie" są bez sensu -
narzędzia same w sobie nie mają intencji, młotka czy skalpela można
użyć dobrze lub źle.

> Mimo że nie pracuję w &tp, to mogę Ci zagwarantować, że to się nie stanie.

Też tak myślę, ale nie o to chodzi. Chodzi o to, żeby reagować na
Wielkiego Brata, a nie ćwiczyć się w podejrzliwym wychwytywaniu
wszelkich cech narzędzi które mogłyby potencjalnie, ewentualnie
służyć komuś do niecnych celów - to się zasadniczo nazywa paranoja.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing