(nie)Bezpieczeństwo w Polskim Internecie - czyli jak zarobić 2mln zł w tydzień

Autor: Marek Burzyński <marek_at_prowireless.pl>
Data: Thu 08 Jan 2009 - 03:23:04 MET

Witam wszystkich,

Na wstępie przyznam się szczerze że nie czytam codziennie niusów z
interii czy onetu, telewizji też mi się nie chce oglądać, aczkolwiek
trafiłem na ciekawy temat który mnie zaintrygował, choć może on już jest
trochę nieaktualny.
Żeby nie cytować bez sensu odsyłam do (zalecam przeczytać to w podanej
następującej kolejności) :
http://www.e-komers.pl/index.php/2008/12/jak-zarobic-2-banki-netto-na-e-handlu-przed-swietami/
http://di.com.pl/news/25298,0,1rtvpl_-_podejrzanie_tanie_telewizory.html

I po przemyśleniach narzuca się tylko jedna myśl - jakby połączyć to z
przedświąteczną gorączką, w pełni profesjonalnym call center na bramkach
VoIP prepaid, to "żniwa" mogły by być nieporównywalnie większe, nawet w
dziesiątkach milionów złotych.
Należy się spodziewać, że po przetartych już szklakach, e-biznes zacznie
kwitnąć...

Ciekawi mnie po jakim czasie przeczeszą konto bankowe i jaki będzie
bilans tej zabawy. Kolejna rzecz jaka mnie intryguje to czy jakby zrobić
taki ruch, ale to w pełni profesjonalnie od A do Z - po jakim czasie
organy ścigania zaczęły by wykonywać jakieś kroki. I gdyby nie
właściciel prawdziwej firmy, to po jakim czasie (w tym przypadku
home.pl) zablokował by sklep.

Szkoda, że stracą na tym niewielkie "wschodzące" sklepy Internetowe,
dużym to raczej nie zaszkodzi.