Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Thu 08 Jan 2009 - 00:01:55 MET

rafal.jaczynski@gmail.com wrote:
> Teraz, panowie ircoperatorzy, 艣wiat艂a na Was. Chodz膮 s艂uchy na
> mie艣cie, 偶e jest du偶e zainteresowanie rozwi膮zaniem problemu, trzeba
> sobie tylko porozumie膰 co do paru szczeg贸艂贸w, na przyk艂ad takich, 偶e
> RBL, kt贸ry udost臋pni艂 efnet w艂a艣nie dlatego mo偶e pom贸c, 偶e jest pewnie
> RBLem w艂a艣nie - a nie list膮 kontroler贸w i ich proxy (bo co to za
> po偶ytek, 偶eby zobaczy膰 si臋 na li艣cie, na kt贸rej si臋 jest w spos贸b do艣膰
> oczywisty), a lista, kt贸r膮 otrzymali艣cie od nas przyda si臋 na przyk艂ad
> po to, 偶eby samemu takim proxy si臋 nie sta膰.

Gwoli 艣cis艂o艣ci to zainteresowanie jest, bo szkoda u偶ytkownik贸w, ale listy
偶adnej nie dostali艣my. I istotnie nie jeste艣my zbytnio zainteresowani list膮
kontroler贸w, tylko list膮 adres贸w IP bot贸w, kt贸re si臋 do nas pod艂膮czaj膮 chc膮c
na wykorzysta膰 jako C&C.
Wcale nie jestem przekonany, 偶e te adresy zawsze s膮 w tym RBL-u, ale je艣li
tak, to tym lepiej, chodzi od dw贸ch dni, to za pi臋膰 b臋dziemy mie膰 zerow膮
punktacj臋 w magicznej bazie.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal