Re: jeszcze o tepsie, czarnych dziurach i gimpie...

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 20:20:33 MET

Osoba K napisała na pl.internet.polip:

> odpowiedz na reklamacje w w/w dlugo walkowanej sprawie:
>
> http://v.monki.us/~tier/tp.jpg

Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi? Bo ja rozumiem, że autor wątku ma jakieś
łącze w Krakowie od TP (?) i wysłał reklamację do TP, że nie chodzi mu
wspomniana strona gimpa, serwery IRC i kilka innych rzeczy.

I co, oni w odpowiedzi piszą, że nie blokują swoim klientom dostępu
(akapit 1), jednocześnie w drugim akapicie wyraźnie piszą o
ograniczeniu dostępu!

Dalej jak rozumiem jest IP łącza autora reklamacji (zakupionego zapewne
od TP) i stwierdzenie, że z tego łącza rozsyłany jest jakiś syf. I
właśnie dlatego z tego łącza nie można wejść na gimpa??

To co właśnie napisałem wygląda mi samemu na totalnie mylną
interpretację tego pisma. No bo przecież to kompletny bezsens! Ale nie
potrafię jakoś nic innego wymyślić.

Udostępnienie tego listu na grupie jest chyba nielegalne tak BTW.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur