Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Łukasz Bromirski <toor_at_127.0.0.1>
Data: Tue 06 Jan 2009 - 00:11:30 MET

On 2009-01-06 00:05, rafal.jaczynski@gmail.com wrote:

> Życzę Państwu w Nowym Roku wielu decyzji przynoszących więcej
> zysków, niż strat. Mimo, że jest mowa o stratach, to są bardzo dobre
> życzenia.

W nowomowie to chyba by było:

"Małego wzrostu negatywnego czynnika niedoskonałości świadczonych
  usług dla Szanownego Klienta" :)

Krakersa? :D MSPANC :)

Rafał słusznie napisał - na PLNOGu (przyszły tydzień) będzie okazja
do pogadania, będzie panel, będzie dużo czasu przed/po/w trakcie.
Wiem że to nie jedyne forum, ale skoro koledzy z TP będą, to może jednak
warto?

--
"Don't expect me to cry for all the     |               Łukasz Bromirski
  reasons you had to die" -- Kurt Cobain |    http://lukasz.bromirski.net