Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: <rafal.jaczynski_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Jan 2009 - 00:30:49 MET

On 4 Sty, 23:59, ru <toruv...@gmail.com> wrote:

> On Jan 4, 11:14 pm, Tomasz Lemiech <szpaj...@staszic.waw.spamy-won.pl>
> wrote:> Ale zrozum, że blackholing nie jest po to, żeby chronić Ciebie przed
>
> Ależ chwileczkę. To dlaczego TPSA blackhole'uje nie swoje IP?
> Coś mi się zdaje, że to działa w obie strony.
>
> Pozdrawiam,
> --
> ru

BINGO! W przypadku wykorzystywania stacji klientów do spamowania i
ddosów - jest spory element ochrony "świata", ale też kawałek ochrony
klienta (RBLe=>problemy z dochodzeniem maili, potencjalne problemy
problemy związane z uczestniczeniem w ataku ddos, spamowaniu czy
phisingu). Po uświadomieniu sobie, że botnety to nie tylko powyższe,
ale również kradzież danych z przejętych PC (credentials do kont
bankowych etc), element ochrony klientów jest już dużo lepiej
widoczny.

RJ

RJ