Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: <rafal.jaczynski_at_gmail.com>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 20:27:29 MET

Jeszcze jedno mi się przypomniało - my tu gadu gadu, a ja przecież
potrafię zrobić tak, żeby neostrada była bezpieczna, zabezpieczenie
było zdejmowalne per klient, proste w obsłudze i bardzo skuteczne,
nieporównywalnie bardziej "user friendly" do czegokolwiek aktualnie
dostępnego na rynku, bajka po prostu. Takie moje skromne marzenie, o
którym już wspomniałem.

No to może Szanowni Klienci wykorzystają swoją aktywność, zdolność
zrzeszania się i organizowania akcji mailingowych i zadeklarują
naszemu rzecznikowi, że są skłonni płacić za takie cudo drobną
miesięczną opłatę (piweczko, 5 złociszy powiedzmy) i przekonają go, że
może nawet nie wszyscy, ale co drugi to na bank...?

I had a dream...;)

Pzdr,
RJ